Skammen går på torra land.

Jag ska faktiskt erkänna att jag skäms över att jag inte skrivit om detta tidigare, men faktum är att jag inte kunnat. Eller, jo det har jag... Så här är det, jag ska bli farbror Daniel och det är på riktigt denna gång. Min tvillingbror och hans Henna väntar barn som ska dimpa ner någon gång runt den 24/11. Varför jag inte skrivit om detta beror på att de inte ville släppa bomben utanför familjen innan de hade varit på ultraljud och fått se barnet i verklighet. Efter att ha gått runt och tigit i några veckor så blev det som så att man inte skrev om det helt enkelt och när ultraljudsplåtarna låg på bordet så... ja, då var det ingen nyhet längre.

Kolla
brorsans sida för lite mer info...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback