Nya skrillor!!!

Igår lyckades jag med mitt bästa reaklipp på länge! Var inne i centrum på lunchen för att äta med min bror när jag kom på tanken att gå till Stadium för att kolla in rean i hopp om ett par nya täckbyxor. Efter ett visst trevande kunde jag slätt konstatera att det inte fanns några som föll mig i smaken. Nåja, jag kunde väl slötitta på lite annat när jag ändå var på plats och hade tid kvar innan jag började igen. Upp på övervåningen och vips hamnade jag bland skridskor. Ja, tänkte jag, det behöver jag faktiskt eftersom jag inte kan använda mina gamla skrillor längre. Provade den ena efter den andra och insåg att den billigasate skridskon som passade ändå skulle kosta mig 1200:- på rea... Bara att ge upp... så mycket tänker jag inte lägga på det. På väg ut ser jag en dammig låda längst ner i en trave och storleken bara lyser i mina ögon. Perfekt! Måste testa i alla fall, den har ju en röd lapp. Satt som gjuten efter foten!!! Priset då? Håll i er nu... 299:-!!! Ordinarie pris var 1999:-! 1700:- i rabatt gör ungefär 85%, slå det!

Nej nu ska jag ut i det sköna vädret för att ta mig en åktur på de nya rören! Ha det!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback