Premiär med mersmak...

Nya rören invigda... Underbart skön sula och en sko som "kramade" fast foten = stabilt!!! Ovan med vinkeln dock då jag är van med vinkeln jag har på mina inlines. Ska åka mer senare för att få igång fötterna bättre.

Klockan är snart 15.00 på Lördageftermiddagen och jag har inte gjort ett smack!!! Ganska skönt att inte behöva planera upp dagen millimeternoga, utan bara ta dagen som den kommer. Vi funderar på en repa in på stan, men egentligen vet jag inte varför? Jag vill hellre åka ut på isen med de nya skridskorna och bara njuta av vädret.

Ser att många av mina vänner har blitt vuxna och skaffat sig de högsta vuxenpoäng som bara går! De har blitt föräldrar!!! Lycka till med era liv, men framförallt, STORT grattis till er alla!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback