Fetton med konto och smoking...

Nu verkar alla tro att jag ska yra om direktörer som roffar åt sig på "arbetarens" bekostnad. Nej, jag talar om fjollorna i mitt kära Luleå Hockey. Överbetalda töntar som verkar tro att vi fans mer än gärna betalar stora pengar för att de ska få åka runt i Sverige och fjanta. Visst, man ska stötta sitt lag, men när de man lägger pengar på verkar skita i att ge valuta för pengarna och lön för mödan... Ja, då förtjänar de ta mig fan en utskällning. Inget ont om att Linköping är ett bättre lag, men när "stjärnor" viker ner sig och gnäller som små hundvalpar om det ena med det tredje... ja, då anser jag att man har rätten att kritisera laget. Nu ligger vi under med 3-0 i matchen och totalt 3-0 i matchserien varför jag törs påstå att säsongen tar slut runt 21.15 ikväll...

Uppdrag storstäda!!!

UT MED
Slavomir Lener! Verkar ha tappat engagemanget och ska inte erbjudas nytt kontrakt!
Tero Leinonen! På dekis...
Fredrik Hynning! Borde fan bänka kadavret om han förhandlat med andra klubbar under pågående säsong!
Roger Åkerström! Blir ifrånåkt av alla, inklusive domaren. Fattar fortfarande inte att man inte får haka...
Pavel Skrbek.. Hur fan kan man ta 2+2 med 3.50 kvar och chans på kvittering??? Iväg med dig!!!

FÖRSVINNER TYVÄRR
Tomas Surovy... Efter en sådan här säsong lär NHL slåss om hans namnteckning...
Renberg... när han gör sin bästa säsong och även håller så verkar han få kalla handen...

BEHÅLL!!!!
Ungdomarna (Omark, Modig, Isaksson, Lindgren, Lindqvist, Nyberg, Savilahti, Harju)
Chabada (Redan klar)
Obsut
Saravo (Klar)
Pukka (Klar)


VÄRVA
Elaking!!! (Ledin sägs vara på väg hem igen...)
STABIL målvakt!
Fysiska forwards med känsla (Emwall-typer)
Två starka centrar (Synd att vi inte fick hem Nordan)
OSTEN I BÅSET!!!

Veckans skrattis där Ros på AB gör bort sig totalt.
Det säkraste beviset på att Hynning är klar för Timrå: Hynnings fru har sökt jobb på Synsam i Sundsvall...
...Hynnings vad???

Nu får vi hoppas att något av "Norrlandslagen" går hela vägen.... Varför inte Modo???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback