Slutspelshockey

Årets gastkramning är här, elitseriens slutspel! Efterlängtat är det, men inte något nytt fenomen för denna säsong. De senaste omgångarna har varit bland det svettigaste jag varit med om i en serielunk och vips känns serielunken inte längre som en lunk. Hoppas att kommande års elitserie blir lika jämn och intetsägande.

Hur kommer årets slutspel att sluta då? Vette fan, jag vägrar tippa eftersom jag inte befattar mig med ord som att tro, gissa, ana osv... Antingen vet man eller så vet man inte, att tro är att inte veta och det får man syssla med i kyrkan!

Något helt annat, jag ska ägna några rader åt självömkan!!! Jag har dragit en visdomstand i nederkäken. Fan vad det värker. Den drogs inte, den mejslades, borrades, klövs, skars, bröts, höggs och slutligen drogs ut... Nu känns det som om jag gått 15 ronder mot Tyson utan handskar... Svullen, öm och med ständiga spänningar i käken... och pengar kostar det... fan att man ska betala för detta. Jag är sjuk, bara att inse. Vem fan lägger ut tusenlappar på att få långvarigt obehag? Finns kanske folk med den läggningen, men jag är inte en av dessa.

Bästa serien just nu? Överlägset "Las Vegas" säsong 4!!! James Caan rockar! Till min stora förvåning fick jag höra att Josh Duhamel inte var en flickfavorit... Konstigt, men det bevisar bara att jag har noll koll på vad damer vill ha! Hoppas bara att Jenny är nöjd med mig :S

Bäst musik just nu? Överlägset även här; Velvet Revolver och skivan "Contraband"... Den behöver snurra något varv innan den sitter, sedan går det inte att stänga av.

Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback