Våren är kommen...

Såja, våren är i antågande, precis när vintern börjat så slår vädergudarna till igen med en rekordtidig vår. Nya värmerekord för Mars blir satta överallt runtom i vårt avlånga land. Snurrigt! Det tråkigaste med allt är att min favoritårstid snart är över, vår kära vårvinter som bara finns från Umeå och uppåt verkar bli rekordkort. Det som känns bra med det hela är att sommaren förutspås att bli bra med värme och många soldagar. Ingen anledning att åka utomlands för att jaga värme med andra ord...

April är i antågande och sedan är det bara någon vecka kvar innan vi åker till Riga med Bothniakören. Kul!!! Skulle nog aldrig komma på tanken att åka till Lettland själv, så nu är jag verkligen nyfiken på vad vårt forna rike har att erbjuda. Sägs vara fullspäckat med gammal svensk historia och kultur från Karl XIV och grabbarna.

Imorgon, Nationellt prov i Engelska, uppsats... som att jag inte redan har fullt upp med allt jävla rättande redan... Nåja, bara att bita ihop och se glad ut... Det är väl det som jag har betalt för

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback