Fredag!!!

Idag är det fredag och min hemstudiedag! Har jag studerat? Nej!!! Ska jag studera? Nej, det ska jag göra på söndag. Nu visar det sig dock som så att våran måndag är ledig för alla utom två "stackare" som sitter som elevrepresentanter i ledningsgruppen för utbildningen. Det innebär ännu mera läsning av Säo:n och repetitioner av redan genomförda moment.

Veckan har handlat om gruppdynamik och lite "lärakännaövningar". Detta har varit bra eftersom det har blivit lite stereotypt då vi sitter på samma platser varje dag. Nu har diskussionerna fått en ny dynamik på kafferasterna, fler vågar prata och det är kul när personer visar sig vara helt annorlunda än man föreställt sig dem.

Sitter med Idol i bakgrunden. Grymt bra startfält i år. Personlig favorit? Givetvis Daniel Carlsson tätt följd av Andreas. Satan vilka pipor gossarna har. Tyvärr lär det handla mer om utseende i år och därför kommer vinnaren inte att vara någon av dessa två. Rent musikaliskt så sopar de banan med alla andra!!!

Hockey då? Luleå spelar hemma mot FBK och en vinst känns ganska nära. Ni som såg senaste matchen mot MoDo såg säkert precis som jag att det var en jämn match, men där MoDo fick lite för mycket hjälp av domare Sjöberg. Nåja, det kommer säkert att komma matcher då vi får samma hjälp.

Inget mer att skriva tror jag. Jo, fotbollen pågår för fullt och det är grymt skönt att se hur många av killarna som tränar stenhårt trots att vi befinner oss på eftersäsongsnivå. Vi kör tre pass per vecka och killarna har nära 100-procentig uppslutning. Grymt lovande och kul! Om våra prospekterade killar väljer att komma till oss så ser kommande säsong ut som en topp-3 för våran del!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback