Jag hoppas fortfarande...

Säg det förhållande som varar för evigt? Själv är jag inte beredd på den skilsmässa som står annalkande och jag ska kämpa så långt det bara går. Som det ser ut i dagsläget står vi inför ett slags "Status quo" där varje dag och tillfälle är en balansgång på den knivskarpa eggen. Med ett omsorgsfullt pulande och lappande så fick jag tillfälligt ihop den spruckna relationen och vid första "intima" tillfället så känndes det  genast som förr. Som jag tidigare sagt så är varje dag en balansgång, men sanningen är den att jag tycker att det går åt rätt håll.

Hälplattan är tillbaka i sitt läge och förankrad där med epoxylim. Säg den relation som spricker med ett lager epoxylim? Jag vet då ingen som gjort det. Nu är min förhoppning om att relationen ska vara hela vägen tills även jag känner att det är dags för oss båda att gå vidare. Dock har jag fått mig en påminnelse om att vissa förhållanden är av temporär art och inte är menade att vara för evigt.

Life goes on...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback