Dårskap och jävulskap...

Rubriken känns så jäkla passande för hur jag känner mig. Arg, aggresiv, knäpp, förvirrad, stressad och, och... alldeles harmonisk. De första raderna beror helt och hållet på att det är en intensiv period med fotbollen just nu och jag kan inte riktigt slappna av förrän lagbygget börjar ta form på allvar. Nåja, skit i fotbollen nu.

Känns som att vi har några tuffa veckor framför oss, inte arbetsmässigt, men intressemässigt. Denna vecka ska vi lida igenom med kommunikation. Känns lika meningsfullt som sand i badbyxorna... Sedan en vecka hemstudier. Gissa vem som kommer att plugga broms? Efter det en vecka med broms och Leffe... Därefter går andra halvan av klassen ut på LIA1 och vi andra ska besöka tågledningen och få besök av P-H Lind. Kan bara kommentera det på ett sätt, 55 veckor!!!

Sedan under vecka 7 kommer vi att starta med fordonsutbildningen som ska vara i totalt 4 veckor. Två veckor RC och två veckor Diesel. ska bli kul. Dock verkar det som om vi ska ut på LIA2 utan en proper ATC-utbildning. Den kommer inte förren efter LIA2... Nåja, hoppas att våra intruktörer är tålmodiga och duktiga på att lära oss hur ATC:n funkar.

Mitt nyårslöfte då? Jodå, det går åt rätt håll. Ska ut och löpa en sväng nu och sedan blir det en liten fruktmåltid. Vikten har börjat gå åt rätt håll nu och även måtten börjar minska. Känner på mina Jeans att det är för mycket tyg över i förhållande till kroppsmassa. Det är ett kul bekymmer när man måste inhandla nya kläder pga. minskade kroppsmått. Har lovat mig själv att belöna mina insatser för varje 3 kilo med nya byxor/jeans.

Ha det bra!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback