Första dagen som "grass widow"...

01.32 inatt fick jag ett SMS som löd, "Jag är framme nu, trött och ont i huvudet, sov gott puss"

Det var Jenny som bekräftade att allt gått bra och att hon var framme i Las Palmas hos May. Ska vara gräsänkling nu i en vecka... Känns egentligen inte märkvärdigt, bara det att jag är så van att Jenny är hemma och vankar av och an. Van att ha någon som kryper upp i soffan med en filt och bara myser en stund. Jaja, hoppas hon har det kalasbra och vilar upp sig ordentligt med sol och shopping.

Mina nya glasögon har inte kommit än, trots att jag är på dag 12 efter beställningen. De sa 8-10 dagar... Det positiva är att jag får studentrabatt... den rabatten innebär 700:- över som jag kan lägga på kläder??? Nej, kanske inte men det var skönt att få den rabatten som bonus när man hade ställt in sig på att pröjsa 7000:- som nu blir 6300... Forza CSN-kortet!!!

Danne

Kommentarer
Postat av: Mikke

Ser man på, Carneval Dan bloggar för fulla muggar! Trevligt, trevligt... själv började jag nyss med detta fantastiska påhitt att blogga och skriva om både det ena och det andra. Kul, kul...

Jag hoppas att allt är bra med er och att det går som på räls med allt du tar dig för! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback