Det närmar sig...

Slutpraktik, slutprov, anställningsintervjuer, mer utbildning osv... Känns som om livet börjar igen till hösten. Hopps på det bästa av alla alternativ när det gäller yrke och framtid. Eller, egentligen är det bara yrke som känns ovisst, inte OM utan snarare VAR jag kommer att jobba...

Just den övriga framtiden är ordnad känns det som.

Lördags, Trästocks, Machinae Supremacy... Fett nice. Tänkte egentligen inte åka alls, men mina bröder skulle åka, och de hade plats för mig och Jenny i bilen. Båda gillar MaSu så det blev helt enkelt bara så att man hoppade in. Spelning i 60 minuter och sedan efterfest med halva bandet på O'learys i Skellefteå. Även en gammal skolbekant och fd. basist visade upp sig och joinade festen!

Min äldre bror var nog lycklig eftersom han slapp köra i och med mitt och Jennys intåg. Han fick dra i sig lite Bira och njuta av festivalen på det sätt som han uppskattade! Bra att man kunde göra honom  nöjd.

Hemresan blev sedan magisk!!! Soluppgången som mötte oss vid Ersnäs och sedan kulminerade vid gamla Gäddviskbron var magnifik. En av de bästa Lördagar jag varit med om på länge!!! Fan så bra, ett äkta sommarminne.

Måndag idag, individuell löpträning sedan fotbollsträning 19-20:30 på Porsön. Känns som om det kommer att bli bra det här! Kroppen har redan börjat inta de former och proportioner som jag eftersträvar....

Skola imorgon med Pizza och praktikredovisningar! Känns som att det kommer att bli en bra vecka, det bistra vädret till trots!!!

Cee ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback