Ganska dött här...

...vilket beror på att jag gör praktik på Veolia i Gävle just nu. Det mesta som händer mig i dagarna är tågrelaterat så jag skriver mest i klassbloggen.

Fotbolls EM har dragit igång... Sveriges chanser att gå vidare är minimala. Så länge Lagerbäck finns kvar så är man bara nöjda med att få vara med. Har krismöte för att världens bäste fotbollsspelare har önskemål på vem han skulle vilja se i startelvan.. ja då är det illa. Spelarna SKA fan ha åsikter. De ska inte bara sitta och nicka utan egna åsikter och kommentarer till det man gör. Nej, Lagerbäcks fegande ger oss biljetter till finrummet, men thats it!

Har annars det jävligt bra just nu! Allt känns bara finfint och Jenny, ja det är du som är ledstjärnan i mitt liv. Älskar dig så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback