Kors i taket...

Ta inte för vana att detta kommer att hända ofta, men just idag sker det! Jag uppdaterar bloggen två gånger samma dag och har två purfärska heta inlägg!!!

I morse var jag analytisk, nyanserad och ställningstagande. Nu tänker jag bara svammla på! Känns bara så jäkla kul att sitta i köket med en stor hemgjord latte och nya datorn framför sig... kanske är det som är orsaken till att mina bloggar inte har varit så jätteuppdaterade på sistone? Jag menar, bristen på en dator då lusten att skriva av sig infaller. Nåja, nu har jag mina fina Acer framför mig och fingrarna glöder. Jag har fortfarande inte vant mig vid tangentbordet på den, men det kommer väl mer och mer känner jag.

LIA:n börjar utkristallisera sig. De flesta platserna är tilldelade och klara. Det saknas några platser, bland annat är vi tre som ska till gävle, men endast två platser är klara där. Förhoppningsvis löser detta sig under fredagen (imorgon). Boende är en het ´potatis för alla nu. Gärna ett bra boende gratis. Vem erbjuder oss detta i Gävle under  veckor? Förmodligen ingen alls...

Fotbollen är igång!!! Matcherna rullar på och spelet börjar så sakta se bra ut. Det räcker dock inte att bara göra en bra halvlek för att sedan tappa allt till andra. Nåja,kompetensen finns, nu handlar det bara om att bli stabilare och stadigare!

Hade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback