Fega samhället...

Sitter och läser olika notiser om polisingripanden under helgen. Kan konstatera att samhällets tuffingar är ena riktiga jävla fegskitar. Jagar i flock, tar ett ensamt och oftast oförsvarbart offer. Sedan spöar man personen och känner sig så jävla coola och för att sätta kronan på verket så avslutar man med några sparkar mot huvudet på en liggande halvt medvetslös person... Blir så jävla arg när man hör om dessa fegisar som skryter och ralherar lver hur jävla tuffa man är och vilka man har varit med och spöat. Jojo... jag vill se dessa fegskitar möta någon ensam utan ett helt gäng bakom. Skulle förmodligen pissa ner sig av rädsla och springa gråtandes hem.

Har själv haft turen att aldrig hamna i bråk men skulle det ske så hoppas man ju att det är någon ärlig man möter. Vette fan vad som rör sig i huvudet på dessa jävla idioter.

Fem personer bröt sig in i en lägenhet och rånade en man. De jagade även ikapp en som flydde därifrån och var hela fem personer mot den ensamme... Sedan satte de sig i bilen för att åka vidare... Fan vad arg man blir. När fan ska dessa jävla patrask inse att samhället skrattar åt dem. Jävla mesar, jävla avskum, samhällsparasiter. Skjut idioterna eftersom jag vägrar låta mina skattepengar gå till den dyra kriminalvården. Varför ska det kosta pengar att "rehabilitera" dessa jävla nötter. Lås in skiten i ett slutet samhälle och ge dem vapen. Låt dem peppra varandra döda så gör de i alla fall någon form av samhällsnytta...

Ahhh...
Jag känner att min samhällsaggresivitet börjar komma tillbaka. Är inte lika lugn och harmonisk som när jag är hemma med Jenny.... Tur att bloggen finns så man får skriva av sig lite agressioner!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback