Lite sjuk tror jag...

Ligger i sängen på hotellet och tycker lite synd om mig själv. Saknar Jenny, saknar Luleå, saknar allt som inte är Borlänge... Känner att en eventuell magsjuka kan vara i antågande. Sover som fan, är ändå trött, orkar inte träna. Nåja, det viktiga är att energin räcker till att få utbildningen att funka.

Ska stanna i Borlänge nu över helgen verkar det som. Funderar på vad fasen man ska hitta på för att få tiden att gå. Jonas pratade om paintball, men jag vågar inte för ögonens skull. Visst, man har skydd, men har jag kostat på alla dessa pengar på operationen så känns det rent av korkat att riskera något.

Vad mer?
Jagar en till/ny bil. Är sugen på en Passat eller så, men det får bli efter jul när de stora kulorna börjar rulla in. Just nu ska vi bara komma på plus igen och få en lite buffert som brukar vara ack så viktig nu när man är "vuxen"... Fan, ordet vuxen känns lite slitet... Är jag vuxen? Är jag gammal? Jag känner mig inte gammal, jag känner mig inte heller så jäkla vuxen, men när jag ser mig i spegeln så säger den något annat och när jag hör mig själv prata och resonera så säger det mig också något annat...

Fan, kanske man ska dra iväg och tjuvplinga lite för att få tillbaka barnet inom en. Eller varför inte dra igång ett snöbollskrig? Här i Borlänge ligger det snö... Ja, det är faktiskt snö här nere i "skåne"... (Jo, jag vet, det är dalarna, men allt söder om Piteå är skåne!

Kan konstatera att vi kommer att få nya lok till Boden! Inte bara de nya loken för ståltågen, utan även de nya Rd2:orna ska upp till oss. (Ombyggda och renoverade Rc2:or)... fasen så fint, lagomt till att man har etablerat sig helt så börjar de nya loken trilla in i vårt omlopp...

Fan vad livet är enkelt ibland.

Ha det bra!

PS: Love you Jenny!!!

Kommentarer
Postat av: Andreas

Du är en pajas och du luktar illa ;o)

Kul att ögonen tar sig. Snart är du klar i Borlänge och kommer hem igen. Då är det din tur att reta mig för glasögonorm och brillnisse m.m. Några kloka tankar om Barack Obamas storseger?

//Brossan

2008-11-05 @ 12:22:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback