Patron ur?

Onsdag imorgon... det innebär att jag nu bara har tre nätter kvar i Borlänge. Hemma igen på fredag och jag längtar. Måste dock hålla lite disciplin eftersom det stora slutprovet närmar sig med SÄO och ATC... Måste plugga mer, mer, mer, mer, mer och ännu mer... Ska fan i mig se till att klara detta så jävla bra det nu bara går.

Väl hemma så ska det bli så skönt att krypa ner i sin egen säng, även om jag behöver en ny bäddmadrass och på sikt en ny resårkärna. Blir väl en sväng till IKEA med Jenny någon dag här framöver och då passar vi på att skaffa nytt matbord, stolar, gardinstänger och annat skoj som kan behövas... Blir nog en tur över till Haglöfs outlet också... är sjukt sugen på ett par byxor som finns där... Behöver även ett par vinterskor...

Blä... har fått idetorka och skrivkramp. Vet inte vad jag ska skriva om så det får bli ett kort inlägg idag!

Natti natti!!!

/Daniel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback