Vad vore livet utan vardag?

Min vardag har precis börjat och eftersom allt är nytt för mig så känns det inte som ett vardagsbestyr för mig. Åter på loket nu, men i egenskapen av anställd lokförare på Green Cargo. Allt flyter på så som det brukar på järnvägen. Sitter nere i Vännäs just nu och plitar på ett inlägg om hur det känns att vara tillbaka hemma. Jo, det är alldeles förträffligt bra! Hur är det själv? Jag får vara med Jenny, jag får klappa hennes mage, vi har familj, hem, framtid och allt det där som bara känns så jävla bra!

Har precis igår hämtat ut lite kläder från jobbet och en tjänstetelefon. Kalasfint! Skorna var perfekta och kläderna satt bra i övrigt. Väntar bara på de restnoterade byxorna och min vinterjacka som inte hunnit komma än.

Ska styra hemåt vid 21.00 ikväll efter att ha sett lite hockey på rummet. Luleå möter HV på bortaplan och det verkar bli en bra match.

Annars då? Alvin har passat på att fylla 1 år och det är alltid lika kul att träffa lillpojken eftersom han blir så jäkla glad varje gång man hejjar på honom.

Linda, Cornelia och Jonas kommer till upp till helgen. Ska bli skönt med lite bastu och skoj uppe i Heden till helgen. Hoppas bara på att Kjelle mår bättre så att han orkar vara med på skojjet!

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback