Jävla skit...

Polisen har hittat kroppen efter mördade Caroline Stenvall från Piteå. NSD har publicerat namn och bild på gärningsmannen. Egentligen vet jag inte om jag hade velat veta vem det är så här nära... Nu är man dock så jävla nyfiken som person att man inte kan låta bli att klicka på länken och kolla på bilden och läsa namnet på den skiten...

Inte kul... världen är full av dårar som säkert ska ta ut någon slags hämd på familjen som förmodligen fortfarande är lika chockade som Carolines familj. Fan... den här typen av brott trodde jag var förbehållen till psykfallen i södra delen av landet. Men men... fan så fel man har.

Livet annars då?
Jo, Jenny var på besök här nere i Borlänge under helgen. Fan så skönt och gud vad jag saknar henne redan. Ska själv åka hem till Luleå nu under helgen. Vi ska flytta till ens större lägenhet i samma fastighet, men jag har inte mage att låta Jenny sköta den flytten själv medans jag ska ligga på hotell och fisa... Nej, fan jag vill hem och hjälpa till!  Mina bröder skulle ställa upp de också, men inte kan de göra allt de heller...

Dessutom är jag sjukt sugen på att få komma hem ett tag för att få sova i min egen säng. Trivs förvisso helt  ok på hotell, men den egna sängen är ändå alltid bäst!

Kommentarer
Postat av: Lira ultras

försök att ta tag i avslutningen med laget, om vi ska hinna ha den innan vi börjar träna igen

2008-10-23 @ 12:39:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback