Jävla väder...

Såg prognosen i torsdags och blev glad! Satan, 8-10 grader varmt vid kusten med goda solchanser. Vad får man? 2,5 grader, snålblåst och en jävla fetdimma som gör att man knappt ser något till och från. Fan så jävla sugit skit!

Charlies ilskna förkylning håller på ge med sig och jag är glad över det. Han har inte varit glad när pappa har tagit fram "Snor Frida" och sugit ut snor på honom. Tror väl fan det, vem skulle uppskatta att ha någon med en slang i näsan på en och suga snor ur bihålorna... typ?

Påsken har annars varit bra! Det blev en sväng till Töre på långfredan med mat och umgänge i husvagnen där. Sedan sedvanlig bastu för herrarna med diverse skitsnack som följd. Kan bara säga att den som påstår att jag är fräck... jisses, den personen har inte suttit i bastun i Töre när den äldre generationen drar loss. Till och med jag rodnade lite...

Igår, påskafton blev det en heldag i Piteå med Micke och Sofia. Shoppa shoppa och mer shoppa. Sofia hittade en klänning, Jenny lite bröllopsattiraljer och jag hittade ett par löpardojjor! Fyndade som en gris anser jag! pyntade 650:- och det var med 70% rabatt!!! Så nu sitter att par sprillans nya Asics på mina fossingar.

Ska dra iväg till brorsans lägenhet och hämta Bosco nu. Ska vara lite hundvakt då Ante, Henna och Alvin drog till Tornio för att hälsa på Hennas mormor, farmor och farfar osv... Släkten med andra ord.

Hoppas att vädret kvicknar till mot kvällen så att man får en stund med trevligare utsikter. Bara deppigt skitväder nu som ingen blir glad åt...

Ha det!


Kommentarer
Postat av: LFG

tror du har skrivit fel där uppe caine, betraktelser från botten ska det väl vara

2009-04-12 @ 16:49:55
Postat av: Malin

Tack Daniel, det har varit en underbar helg.

:)

Precis vad jag behövde...

Hoppas allt är bra med er också!

2009-04-14 @ 08:19:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback