Resumé

Tänkte resumera min vecka och återberätta vad jag sysslat med. Har inte bloggat, har inte varit social och har ej heller hunnit träna i den omfattning jag velat. Vad har jag då gjort? Har ju haft semester hela V16 och började inte jobba förrän i måndags. Vad gör man då av all ledig tid som varit?

Jo, jag har alltså inte bloggat, jag har inte rest, jag har inte tränat, jag har inte gjort allt annat man hade tänkt sig att göra under en vecka med semester. Det har blivit ett besök i Töre för oss och slaggat i husvagn. Charlies debut visade sig innehålla 6,5 timmar oavbruten sömn!!! Det har även blitt en sväng till IKEA och en sväng till Heden. Ganska soft och chill med andra ord. Nu jobbar jag igen och har vardagen fylld av att vara förälder och arbetstagare och blivande make.

Nåja, jag ska inte undanhålla den starkast bidragande orsaken till att mycket av min tid har stulits. Som nyinvald herrorförande och styrelseledamot i Lira BK har jag verkligen fått en "kickstart" in i styrelsearbetet i sveriges bästa och norrlands största ungdomsförening.

Hektist som tusan då allt kom på en och samma gång. Nu borde det dock vara lugnare och jag hoppas att vi inte behöver stöta på fler ärenden av denna dignitet som vi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback