Thats it!!!

Mycket vilja, lite kraft, låg ambition. Kan bara sammanfattas som en dålig kombination till att göra det som var tänkt. Har därför avsagt mig ett hedrande förtroende med anledning av de ovanstående orsakerna. Ska faktiskt bli så väldans skönt att bara fokusera på familjen och jobbet, inte behöva åka fram och tillbaka mellan möten, ansvar och andra uppdrag som tar mer tid än man kan tänka sig.

Charlie och Jennie är mina förstaval i prioritetsordningen. Sedan kommer jobbet och mig själv. Därefter finns det inte kvar något utrymme för fler uppdrag. Charlie växer fort och den tiden kommer aldrig åter. Därför vill jag inte missa en minut mer än absolut nödvändigt.

Sitter i Kiruna och skriver av mig lite. Tredje gången på ganska kort tid som man är här nu med samma tur. Oljetåget upp och tomma oljevagnar ner. BÖrjar nästan bli rutin i att spaka sig fram till det vackra Kiruna och jag gillar faktiskt turen. Helt okej eftersom man hinner sova ordentligt och även ta sig en rejäl promenad runt stan innan man börjar arbeta och åka ner mot kusten igen.

Jennie fyller år på lördag och jag har inte en susning om vad fan jag ska köpa henne... Tips??? Hör av er i sådana fall!!!

Nej, dags för en sväng till Ica för att köpa lite mat  innan jag ska "powernappa" innan jag börjar jobba igen...

Ha det!!!

Kommentarer
Postat av: Ingela

Tror nog alla förstår dina prioriteringar, det är helt rätt!

Gratta Jennie från oss! :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback