Rapport från BB del 2

Charlie Carnudd har nu anlänt! 17.41 den 20/2 2009 anlände den lilla guldklimpen. 3635 gram och 51,5 cm var hans siffror.

Hujja vilken pärs! Jenny slet som ett djur och jag har aldrig förr sett något så svårt. Jag är närvarande hela tiden men känner mig ändå så frånvarande när jag inte kan göra något för att lindra hennes smärta eller avlasta hennes arbete! Kvinnan är fantastisk! Bara att inse och abdikera från den tro man har haft förr.

Nu ligger vi på BB och tar igen oss. Ska snart gå och käka lite frukost och sedan hämta Charlie som har fått vara någon timme med barnmorskan. Både Mamma och Pappa har fått sova bra inatt så nu är vi fullt laddade för en ny dag med vår nya familjechef.

/Daniel & Jenny

Kommentarer
Postat av: Ingela

Stort GRATTIS till er alla 3 !!! :-)

Postat av: Paula & Andreas

Stort grattis från oss i Råne, skönt att det gick så bra!!

2009-02-21 @ 11:16:48
Postat av: Lena Haglund

Hej!

Var in på eran hemsida och sedan vidare till din blogg och vad får man se, jo att ni har fått en liten son.

STORT GRATTIS från Lena i Umeå.

Känner riktigt hur mysigt ni har det.

Ta väl hand om er.

Kram från Lena med hela sin familj och hundflock

2009-04-08 @ 14:24:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback