Vi är snart föräldrar!!!

"Charlies" ankomst närmar sig med stormsteg! I skrivande stund är det exakt 4 veckor kvar till förlossningen. Han är beräknad till 2:a mars, men det kan ju innebära när som helst med andra ord. Han kan bli tidig, han kan bli sen och han kan bli "beräknad". Känns bara lite konstigt att inte veta när han kommer och om jag är hemma över huvudtaget?

Om han vill bråka så kommer han mitt under min uppkörning och givetvis då jag befinner mig i Kiruna... Nej, nej.. inga katastroftankar!!! Det kommer nog att gå bra ska vi se.

Har under förra veckan gått Dieselutbildning på Green Cargos T44:a... en gammal men beprövad tvåtaktstolva... Som i sin tur driver generatorn som förser elmotorerna med ström... Fan vad allt är logiskt på järnvägen :)

Ska åka med en ny handledare från och med onsdag så att jag får chansen att snurra på Haparandaomloppet! Ska bli kul att få åka TAM. Måste dock sätta mig med SÄO:n framför näsan och repetera lite angående TAM... Har nog aldrig kört TAM, dock FÖT som är ett än mer krånglig tågföringssätt.

Jaja!
Sköt om er!


Kommentarer
Postat av: Ingela

Kuuuul att det snart är dags för nedkomst! :-) Hoppas allt går bra och att han inte kommer mitt i din uppkörning. Ha det!

Postat av: Paula

Lycka till med bebis =)

2009-02-18 @ 21:04:55
URL: http://melderstein.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback