Med utsikt från toppen...


Nu lägger vi till den, dagen som ska finnas med på listan över de lyckligaste dagarna i mitt liv. Det är väl rent spontant 3 dagar som får egna datum.
2009-02-20 Charlie anländer 3635 gram och 51 cm lång.
2009-06-19 Vi blir herr och fru Carnudd (Fjantigt av de där royalisterna att kopiera vårt datum ett år senare...)
2010-05-27 Milo anländer 4155 gram och 51 cm lång.
Fler dagar kan man säkert lägga till, men nu ska jag fokusera på min underbara fru och hennes enorma prestationer. Då jag har listat tre lyckliga dagar så ska jag även lista tre enorma prestationer av Jennie. Det är samma datum och samma händelser. Att föda två barn och sedan säga "ja" till mig framför vittnen kräver en jäkla stake och tuffhet. Då jag är min far i dagen så är även jag en Besserwisser som inte gärna ger mig, inte ens när jag har fel... :)
---
Pappaledigheten hägrar! Nu ska jag njuta av 8, ev. 10, veckor av ledighet med söner och fru som sällskap!!! Kan nog inte bli så mycket bättre. Har redan ett fullspäckat schema... eller, not! Har inte planerat ett skit, utom att vara tillgänglig och spontan. Försöker förvisso alltid att vara det, men nu ska jag vara det på heltid, utan att dela min tid med jobbet.
---
Ölphaest inbokad, datum saknas. Jo, den studentikosa stavningen antyder till att det är boyzen från LTU som ska stråla samman och häva behållare med jäst maltdryck! Längta!!!
---
Nu är John Blund och häller sand i mina ögon. Den jäveln får snart en feting om han inte ger sig, jag har fattat piken! Jag ska sova!
Natti natti

Kommentarer
Postat av: Ingela

GRATTIS till lilla Milos nedkomst!!!! :-) Bra jobbat Jennie! Kramar till er alla 4 (5)

2010-05-28 @ 08:02:39
Postat av: Sussi

Grattis! Det är så underbart med barn :)

2010-05-28 @ 18:48:01
Postat av: Boella

GRATTIS!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback